"NOWE SZANSE NOWE MOŻLIWOSCI ROZWOJU POTENCJAŁU KADR TURYSTYCZNYCH I UZDROWISKOWYCH"
Korzystając ze wsparcia Unii Europejskiej Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. prowadzi szkolenia skierowane
do małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową,
zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji swoich pracowników
KOSZT PROJEKTU W 80% BĘDZIE POKRYTY ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
 

Pliki do pobrania

 

ZASADY UCZESTNICTWA
 


 

Do kogo skierowany jest projekt?

Projekt skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 250 osób prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową (w tym m.in.: noclegową, gastronomiczną, transportową, związaną z organi-zacją podróży, informacji turystycznej, rehabilitacji itd.). Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w szkoleniu jest:

1. Skierowanie pracownika przez zakład pracy (przedsiębiorstwa, spółki prawa handlowego, stowarzyszenia, fundacje, jednostki budżetowe i pozabudżetowe).

2. Podpisanie umowy z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.

Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to tzw. wkład własny, finansowany przez zakład pracy (nie przez pracownika). Wkład ten może mieć charakter:

a) rzeczowy - nowość w programach pomocowych - w postaci wydatków z tytułu wynagrodzenia osoby szkolonej jako kwota wynagrodzenia, jaką otrzymuje uczestnik szkolenia od swojego pracodawcy w ciągu trzech dni pobytu na szkoleniu, lub
b) finansowy

Uczestnicy szkolenia otrzymują następujące świadczenia:

1. Wykłady i zajęcia praktyczne.
2. Materiały szkoleniowe.
3. Certyfikat ukończenia szkolenia wydany przez Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o., a dla uczestników modułu III dodatkowo certyfikat sygnowany przez Europejską i Polską Radę Resuscytacji.
4. Nocleg i wyżywienia - tylko uczestnicy modułu III.
5. Poczęstunek w przerwach zajęć (coffe break).

Zajęcia będą prowadzone w specjalnie przygotowanych salach szkoleniowych, wyposażonych w sprzęt audiowizualny. Szkolenia prowadzić będą wykładowcy renomowanych polskich uczelni oraz praktycy o sprawdzonych kwalifikacjach merytorycznych i edukacyjnych.


ADRESACI

Projekt skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 250 osób prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową (w tym m.in. : baza noclegowa, gastronomiczna i transportowa, biura podróży, centra informacji turystycznej oraz rehabilitacji i inne usługi uzupełniające/dodatkowe).

Aby określić czy Państwa przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, proszę wypełnić Kwalifikator MŚP

(www.parp.gov.pl/kwalifikator/index.html)


WARUNKI UCZESTNICTWA

Warunkiem udziału w szkoleniu jest skierowanie pracownika przez zakład pracy (przedsiębiorstwo, spółkę prawa handlowego, stowarzyszenie, fundacje, jednostki budżetowe i pozabudżetowe) oraz podpisanie umowy szkoleniowej z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
Pracownik winien być zatrudniony na podstawie umowy o pracę!!


ZAPISY NA SZKOLENIA

Zgłoszenie na szkolenia dokonywać należy jedynie na specjalnych formularzach dostępnych na naszej stronie internetowej:
karta zgłoszenia [ dokument doc ] - przesłać na adres Instytutu Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. lub
wysłać faxem na nr 012/ 423 66 90

Po sprawdzeniu przez nas otrzymanych formularzy, otrzymacie Państwo drogą mailową informację na temat decyzji o zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu- uzależnione jest to od ilości wolnych miejsc. Otrzymacie Państwo również UMOWĘ SZKOLENIOWĄ a także będziecie proszeni o pobranie ze strony internetowej wzoru i wypełnienie następujących dokumentów:

 

Wszystkie wydrukowane i wypełnione formularze (załączniki 2,3,4) należy podstemplować, podpisać i przesłać na adres:

Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 8/14
30-536 Kraków

Załączniki 1, 3 i 4 mogą być podpisane jedynie przez osoby uprawnione do występowania w imieniu przedsiębiorstwa. Załącznik 2 podpisuje uczestnik. UMOWĘ SZKOLENIOWĄ należy przesłać na adres Instytutu razem z pozostałymi dokumentami. Jedna umowa szkoleniowa może dotyczyć tylko jednego terminu szkolenia, ale może obejmować kilku uczestników.


Opłaty

Szkolenia dla uczestników są bezpłatne.

Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to tzw. wkład własny pracodawcy, który kieruje pracownika na szkolenie i może być wniesiony w postaci rzeczowej. Wymaga to podpisania umowy z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. i udostępnienia zakładowej listy płac delegowanej osoby/osób na szkolenie - ksero listy płac, dokumenty potwierdzające dokonanie płatności i zobowiązań wynikających z tego tytułu.

Wkład rzeczowy jest równowartością brutto wynagrodzenia, jakie uczestnik szkolenia otrzymuje średnio od pracodawcy za trzy dni pracy podczas pobytu na sali wykładowej.

W przypadku nie udostępnienia wymaganych dokumentów finansowych pracodawca pokrywa koszt szkolenia danej osoby/osób w postaci wkład finansowego - w gotówce za udział osoby / osób w szkoleniu - a co za tym idzie pierwszy model bezpłatnego wkładu nie będzie możliwy

Ponadto może zaistnieć sytuacja, że kwota brutto wynagrodzenia otrzymywanego przez uczestnika podczas trwania szkolenia nie pokrywa w pełni 20% udziału w finansowaniu, wówczas różnicę - z reguły symboliczną - dopłaca zakład pracy (dotyczyć to może np. osób pracujących w wymiarze 1/2 etatu).

Orientacyjne ceny w przypadku obydwu rodzajów (ceny uzależnione od ilości osób w grupie):

dla Modułu I i II:

1. charakter rzeczowy: 215,19 zł - 358,65 zł
2. charakter finansowy: 173,95 zł - 286,92 zł

dla Modułu III:

1. charakter rzeczowy: 307,14 zł - 491,44 zł
2. charakter finansowy: 245,73 zł - 393,15 zł

 

Opłaty za uczestnictwo należy dokonać po otrzymaniu od nas decyzji o kwalifikacji na szkolenie na nastepujące konto

BANK BPH S.A. ODDZIAŁ W KRAKOWIE
78 1060 0076 0000 3300 0039 5012


 

Wykładowcy :


 

  • dr Tadeusz Burzyński
  • dr Marek Łabaj
  • dr Leszek Strzembicki
  • dr Maciej Abram
  • dr Krzysztof Kaganek
  • dr Artur Kurek
  • dr Wiesław Alejziak
  • dr Tomasz Wołowiec
  • dr Diana Dryglas
  • dr Tomasz Wołowiec
  • dr Andrzej Bulzak
  • dr Michał Grygielski
  • mgr Katarzyna Gmyrek - Gołšb
  • mgr Andrzej Bartosik

  • Realizarorzy

    INSTYTUT TURYSTYKI w Krakowie Sp. z o.o.
     

    Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. działa od 1991 roku. Jest ośrodkiem naukowym prowadzącym stałe i systematyczne badania w zakresie turystyki. Jest profesjonalną firmą konsultingową dla Unii Europejskiej, Światowej Organizacji Turystyki, Rządu Polskiego, oraz lokalnych organów samorządu terytorialnego, gospodarczego i firm turystycznych. Współpracuje z większością liczących się krajowych i międzynarodowych organizacji turystycznych. Przedmiotem działalności Instytutu Turystyki w Krakowie są badania, ekspertyzy i projekty wdrożeniowe, obejmujące min.:
     

  • planowanie rozwoju w turystyce,
  • programowanie rozwoju produktu turystycznego,
  • opracowanie strategii rozwoju obszarów i miejscowości turystycznych,
  • programowanie kierunków rozwoju infrastruktury turystycznej i paraturystycznej,
  • analizy marketingowe regionów i miejscowości turystycznych oraz rynków zagranicznych,
  • analizy prawne i finansowe przedsięwzięć w turystyce,
  • programowanie promocji turystyki. Szkolenia prowadzone przez Instytutu Turystyki w Krakowie Sp. z.o.o. dotyczą następujących zagadnień:
  • dostosowanie krajowej turystyki do norm i standardów Unii Europejskiej,
  • doskonalenie zarządzania turystyką,
  • marketing miejscowości turystycznych,
  • planowanie, kreowanie i wdrażanie produktu turystycznego,
  • systemy informacyjne i informatyczne w turystyce,
  • komunikowanie społeczne,
  • planowanie, finansowanie i promocja infrastruktury turystycznej,
  • planowanie i wdrażanie standardów jakości w turystyce,
  • nowe techniki i technologie w turystyce.

     

    AVSI POLSKA
     


     

    Stowarzyszenie AVSI POLSKA zostało założone w 1993 roku w Warszawie, jako filia AVSI (Stowarzyszenie Wolontariuszy dla Służby Międzynarodowej) z siedzibą we Włoszech (Cesena).
    AVSI POLSKA w swojej działalności wykorzystuje i rozwija bogate doświadczenia AVSI. Stowarzyszenie stawia sobie za cel:

    1. Wspieranie rozwoju społecznego i ekonomicznego Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności poprzez działalność w sferze polityki socjalnej państwa, służby zdrowia, oświaty, kultury;
    2. Propagowanie wiedzy ekonomicznej;
    3. Propagowanie inicjatyw związanych z reformowaniem szkolnictwa;
    4. Wspieranie zasobami finansowymi, wiedzą i promocją inicjatyw gospodarczych;
    5. Pomoc i doradztwo uczestnikom międzynarodowej wymiany gospodarczej, społecznej i kulturalnej.

           Realizacja celów odbywa się między innymi poprzez wykonywanie zleceń na rzecz stosunków gospodarczych, które władze i instytucje krajowe oraz instytucje międzynarodowe powierzą Stowarzyszeniu; organizowanie i prowadzenie kursów, szkoleń zawodowych, spotkań, konferencji, seminariów i innych działań edukacyjnych; rozpowszechnianie w Polsce i za granicą informacji dotyczących sytuacji ekonomicznej Polski; utrzymywanie kontaktów z władzami, organizacjami pozarządowymi, przedstawicielami instytucji krajowych i zagranicznych.
           AVSI POLSKA służy dotychczas zdobytym doświadczeniem, wiedzą oraz osobami zaangażowanymi w pracę Stowarzyszenia przy realizacji różnorodnych tematycznie projektów. Więcej informacji na temat AVSI można uzyskać pod adresem:

     

    www.avsi.org


     

     

    Green Line
     

           Centrum Współpracy Pozarządowej Polska-Europa "Green Line" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie od roku 2001 zajmuje się realizacją zadań związanych z rozwojem regionalnym i integracją europejską.Opracowujemy strategie rozwoju społeczno-gospodarczego dla samorządów terytorialnych, plany rozwoju i biznes plany dla małych i średnich firm.Przeprowadzaliśmy szkolenia i warsztaty interaktywne dotyczące metodyki przygotowywania wniosków aplikacyjnych do funduszy przedakcesyjnych , a także samych procedur pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej, fundacji krajowych i zagranicznych.Posiadamy również doświadczenie w zakresie pośrednictwa i kierowania do pracy obywateli polskich na terenie kraju i u pracodawców zagranicznych.
           Obecnie równoległym profilem działalności Spółki jest prowadzenie biura handlowego dla eksportu i krajowej sprzedaży mebli skórzanych i tapicerowanych pod marką "Trend Line".


  • Nowe szanse nowe mozliwosci rozwoju potencjału kadr turystycznych i uzdrowiskowych
    Proponowane terminy szkoleń:

    MODUŁ I

    Szkolenie 1. 6 - 8 Marzec 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
    Szkolenie 2. 6 - 8 Marzec 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
    Szkolenie 3. 20 - 22 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A, sala 1
    Szkolenie 4. 20 - 22 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A, sala 2
    Szkolenie 5. 3 - 5 Kwiecień 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki 15, sala 1
    Szkolenie 6. 3 - 5 Kwiecień 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki 15, sala 2
    Szkolenie 7. 8 - 10 Maj 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
    Szkolenie 8. 8 - 10 Maj 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
    Szkolenie 9. 22 - 24 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
    Szkolenie 10. 22 - 24 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
    Szkolenie 11. 29 - 30 Maj 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A

    MODUŁ II

    Szkolenie 1. 20 - 22 Luty 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
    Szkolenie 2. 20 - 22 Luty 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
    Szkolenie 3. 13 - 15 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A, sala 1
    Szkolenie 4. 13 - 15 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A, sala 2
    Szkolenie 5. 27 - 29 Marzec 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki 15, sala 1
    Szkolenie 6. 27 - 29 Marzec 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki 15, sala 2
    Szkolenie 7. 24 - 26 Kwiecień 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
    Szkolenie 8. 24 - 26 Kwiecień Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
    Szkolenie 9. 15 - 17 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
    Szkolenie 10. 15 - 17 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
    Szkolenie 11. 29 - 30 Maj 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny Potok 26 A

    MODUŁ III
    Szkolenie 1. 21 - 23 Luty 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 2. 22 - 24 Luty 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 3. 7 - 9 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 4. 8 - 10 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 5. 21 - 23 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 6. 22 - 24 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 7. 19 - 21 Kwiecień 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1
    Szkolenie 8. 25 - 27 Kwiecień 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej Jesieni 1