![]() |
![]() |
![]() |
"NOWE SZANSE NOWE MOŻLIWOSCI ROZWOJU POTENCJAŁU KADR TURYSTYCZNYCH I
UZDROWISKOWYCH"
Korzystając ze wsparcia Unii Europejskiej Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z
o.o. prowadzi szkolenia skierowane
do małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność turystyczną i
uzdrowiskową,
zainteresowanych podnoszeniem kwalifikacji swoich pracowników
KOSZT PROJEKTU W 80% BĘDZIE POKRYTY ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Pliki do pobrania
ZASADY UCZESTNICTWA
Do kogo skierowany jest projekt?
Projekt skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do
250 osób prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową (w tym m.in.:
noclegową, gastronomiczną, transportową, związaną z organi-zacją podróży,
informacji turystycznej, rehabilitacji itd.). Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest:
1. Skierowanie pracownika przez zakład pracy (przedsiębiorstwa, spółki prawa
handlowego, stowarzyszenia, fundacje, jednostki budżetowe i pozabudżetowe).
2. Podpisanie umowy z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to
tzw. wkład własny, finansowany przez zakład pracy (nie przez pracownika). Wkład
ten może mieć charakter:
a) rzeczowy - nowość w programach pomocowych - w postaci wydatków z tytułu
wynagrodzenia osoby szkolonej jako kwota wynagrodzenia, jaką otrzymuje uczestnik
szkolenia od swojego pracodawcy w ciągu trzech dni pobytu na szkoleniu, lub
b) finansowy
Uczestnicy szkolenia otrzymują następujące świadczenia:
1. Wykłady i zajęcia praktyczne.
2. Materiały szkoleniowe.
3. Certyfikat ukończenia szkolenia wydany przez Instytut Turystyki w Krakowie
Sp. z o.o., a dla uczestników modułu III dodatkowo certyfikat sygnowany przez
Europejską i Polską Radę Resuscytacji.
4. Nocleg i wyżywienia - tylko uczestnicy modułu III.
5. Poczęstunek w przerwach zajęć (coffe break).
Zajęcia będą prowadzone w specjalnie przygotowanych salach szkoleniowych,
wyposażonych w sprzęt audiowizualny. Szkolenia prowadzić będą wykładowcy
renomowanych polskich uczelni oraz praktycy o sprawdzonych kwalifikacjach
merytorycznych i edukacyjnych.
ADRESACI
Projekt skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających
do 250 osób prowadzących działalność turystyczną i uzdrowiskową (w tym m.in.
: baza noclegowa, gastronomiczna i transportowa, biura podróży, centra
informacji turystycznej oraz rehabilitacji i inne usługi
uzupełniające/dodatkowe).
Aby określić czy Państwa przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, proszę wypełnić
Kwalifikator MŚP
(www.parp.gov.pl/kwalifikator/index.html)
WARUNKI UCZESTNICTWA
Warunkiem udziału w szkoleniu jest skierowanie pracownika przez zakład pracy
(przedsiębiorstwo, spółkę prawa handlowego, stowarzyszenie, fundacje, jednostki
budżetowe i pozabudżetowe) oraz podpisanie umowy szkoleniowej z Instytutem
Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
Pracownik winien być zatrudniony na podstawie umowy o pracę!!
ZAPISY NA SZKOLENIA
Zgłoszenie na szkolenia dokonywać należy jedynie na specjalnych formularzach
dostępnych na naszej stronie internetowej:
karta zgłoszenia [
dokument doc ] - przesłać na adres Instytutu Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
lub
wysłać faxem na nr 012/ 423 66 90
Po sprawdzeniu przez nas otrzymanych formularzy, otrzymacie Państwo drogą
mailową informację na temat decyzji o zakwalifikowaniu do udziału w szkoleniu-
uzależnione jest to od ilości wolnych miejsc. Otrzymacie Państwo również UMOWĘ
SZKOLENIOWĄ a także będziecie proszeni o pobranie ze strony internetowej wzoru i
wypełnienie następujących dokumentów:
Wszystkie wydrukowane i wypełnione formularze
(załączniki 2,3,4) należy podstemplować, podpisać i przesłać na adres:
Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 8/14
30-536 Kraków
Załączniki 1, 3 i 4 mogą być podpisane jedynie przez osoby uprawnione do
występowania w imieniu przedsiębiorstwa. Załącznik 2 podpisuje uczestnik. UMOWĘ
SZKOLENIOWĄ należy przesłać na adres Instytutu razem z pozostałymi dokumentami.
Jedna umowa szkoleniowa może dotyczyć tylko jednego terminu szkolenia, ale może
obejmować kilku uczestników.
Opłaty
Szkolenia dla uczestników są bezpłatne.
Europejski Fundusz Społeczny pokrywa 80% kosztów szkolenia, a 20% jest to tzw.
wkład własny pracodawcy, który kieruje pracownika na szkolenie i może być
wniesiony w postaci rzeczowej. Wymaga to
podpisania umowy z Instytutem Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. i udostępnienia
zakładowej listy płac delegowanej osoby/osób na szkolenie - ksero listy płac,
dokumenty potwierdzające dokonanie płatności i zobowiązań wynikających z tego
tytułu.
Wkład rzeczowy jest równowartością brutto
wynagrodzenia, jakie uczestnik szkolenia otrzymuje średnio od pracodawcy za trzy
dni pracy podczas pobytu na sali wykładowej.
W przypadku nie udostępnienia wymaganych dokumentów finansowych pracodawca
pokrywa koszt szkolenia danej osoby/osób w postaci
wkład finansowego - w gotówce za udział osoby / osób w szkoleniu - a
co za tym idzie pierwszy model bezpłatnego wkładu nie będzie możliwy
Ponadto może zaistnieć sytuacja, że kwota brutto
wynagrodzenia otrzymywanego przez uczestnika podczas trwania
szkolenia nie pokrywa w pełni 20% udziału w finansowaniu, wówczas różnicę - z
reguły symboliczną - dopłaca zakład pracy (dotyczyć to może np. osób pracujących
w wymiarze 1/2 etatu).
Orientacyjne ceny w przypadku obydwu rodzajów (ceny uzależnione od ilości osób w
grupie):
dla Modułu I i II:
1. charakter rzeczowy: 215,19 zł - 358,65 zł
2. charakter finansowy: 173,95 zł - 286,92 zł
dla Modułu III:
1. charakter rzeczowy: 307,14 zł - 491,44 zł
2. charakter finansowy: 245,73 zł - 393,15 zł
Opłaty za
uczestnictwo należy dokonać po otrzymaniu od nas decyzji o kwalifikacji na
szkolenie na nastepujące konto
BANK BPH S.A. ODDZIAŁ W KRAKOWIE
78 1060 0076 0000 3300 0039 5012
Wykładowcy :
Realizarorzy
INSTYTUT TURYSTYKI w
Krakowie Sp. z o.o.
Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o. działa
od 1991 roku. Jest ośrodkiem naukowym prowadzącym stałe i systematyczne badania
w zakresie turystyki. Jest profesjonalną firmą konsultingową dla Unii
Europejskiej, Światowej Organizacji Turystyki, Rządu Polskiego, oraz lokalnych
organów samorządu terytorialnego, gospodarczego i firm turystycznych.
Współpracuje z większością liczących się krajowych i międzynarodowych
organizacji turystycznych. Przedmiotem działalności Instytutu Turystyki w
Krakowie są badania, ekspertyzy i projekty wdrożeniowe, obejmujące min.:
AVSI POLSKA
Stowarzyszenie AVSI POLSKA zostało
założone w 1993 roku w Warszawie, jako filia AVSI (Stowarzyszenie Wolontariuszy
dla Służby Międzynarodowej) z siedzibą we Włoszech (Cesena).
AVSI POLSKA w swojej działalności wykorzystuje i rozwija bogate
doświadczenia AVSI. Stowarzyszenie stawia sobie za cel:
1. Wspieranie rozwoju społecznego i ekonomicznego Rzeczypospolitej Polskiej, w
szczególności poprzez działalność w sferze polityki socjalnej państwa, służby
zdrowia, oświaty, kultury;
2. Propagowanie wiedzy ekonomicznej;
3. Propagowanie inicjatyw związanych z reformowaniem szkolnictwa;
4. Wspieranie zasobami finansowymi, wiedzą i promocją inicjatyw gospodarczych;
5. Pomoc i doradztwo uczestnikom międzynarodowej wymiany gospodarczej,
społecznej i kulturalnej.
Realizacja celów odbywa się między innymi poprzez wykonywanie zleceń na
rzecz stosunków gospodarczych, które władze i instytucje krajowe oraz instytucje
międzynarodowe powierzą Stowarzyszeniu; organizowanie i prowadzenie kursów,
szkoleń zawodowych, spotkań, konferencji, seminariów i innych działań
edukacyjnych; rozpowszechnianie w Polsce i za granicą informacji dotyczących
sytuacji ekonomicznej Polski; utrzymywanie kontaktów z władzami, organizacjami
pozarządowymi, przedstawicielami instytucji krajowych i zagranicznych.
AVSI POLSKA służy dotychczas zdobytym doświadczeniem, wiedzą oraz osobami
zaangażowanymi w pracę Stowarzyszenia przy realizacji różnorodnych tematycznie
projektów. Więcej informacji na temat AVSI można uzyskać pod adresem:
www.avsi.org
Green Line
Centrum Współpracy Pozarządowej
Polska-Europa "Green Line" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie od roku 2001
zajmuje się realizacją zadań związanych z rozwojem regionalnym i integracją
europejską.Opracowujemy strategie rozwoju społeczno-gospodarczego dla samorządów
terytorialnych, plany rozwoju i biznes plany dla małych i średnich
firm.Przeprowadzaliśmy szkolenia i warsztaty interaktywne dotyczące metodyki
przygotowywania wniosków aplikacyjnych do funduszy przedakcesyjnych , a także
samych procedur pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej, fundacji
krajowych i zagranicznych.Posiadamy również doświadczenie w zakresie
pośrednictwa i kierowania do pracy obywateli polskich na terenie kraju i u
pracodawców zagranicznych.
Obecnie równoległym profilem działalności Spółki jest prowadzenie biura
handlowego dla eksportu i krajowej sprzedaży mebli skórzanych i tapicerowanych
pod marką "Trend Line".
Nowe szanse nowe mozliwosci rozwoju potencjału
kadr turystycznych i uzdrowiskowych
Proponowane terminy szkoleń:
MODUŁ I
Szkolenie 1. 6 - 8 Marzec 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
Szkolenie 2. 6 - 8 Marzec 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
Szkolenie 3. 20 - 22 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A, sala 1
Szkolenie 4. 20 - 22 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A, sala 2
Szkolenie 5. 3 - 5 Kwiecień 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki
15, sala 1
Szkolenie 6. 3 - 5 Kwiecień 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki
15, sala 2
Szkolenie 7. 8 - 10 Maj 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
Szkolenie 8. 8 - 10 Maj 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
Szkolenie 9. 22 - 24 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
Szkolenie 10. 22 - 24 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia
35
Szkolenie 11. 29 - 30 Maj 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A
MODUŁ II
Szkolenie 1. 20 - 22 Luty 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
Szkolenie 2. 20 - 22 Luty 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 2
Szkolenie 3. 13 - 15 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A, sala 1
Szkolenie 4. 13 - 15 Marzec 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A, sala 2
Szkolenie 5. 27 - 29 Marzec 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki
15, sala 1
Szkolenie 6. 27 - 29 Marzec 2006 Zakopane, Starostwo Powiatowe, ul. Chramcówki
15, sala 2
Szkolenie 7. 24 - 26 Kwiecień 2006 Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
Szkolenie 8. 24 - 26 Kwiecień Kraków, Hotel Europejski ul. Lubicz 5, sala 1
Szkolenie 9. 15 - 17 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia 35
Szkolenie 10. 15 - 17 Maj 2006 Nowy Targ, Starostwo Powiatowe, al. Tysiąclecia
35
Szkolenie 11. 29 - 30 Maj 2006 Krynica Zdrój, Karczma Regionalna, ul. Czarny
Potok 26 A
MODUŁ III
Szkolenie 1. 21 - 23 Luty 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 2. 22 - 24 Luty 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 3. 7 - 9 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 4. 8 - 10 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 5. 21 - 23 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 6. 22 - 24 Marzec 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 7. 19 - 21 Kwiecień 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1
Szkolenie 8. 25 - 27 Kwiecień 2006 Kraków, Szpital im. L. Rydygiera, os Złotej
Jesieni 1