W tym roku, już po raz dziesiąty, w Warszawie, odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne "TT Warsaw Tour & Travel". Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych nie mogło nie skorzystać z okazji uczestniczenia w tej, tak ważnej i największej w skali Polski, jednej z większych w Europie, imprezie, która trwała od 26 do 28 września b.r.
Odbywające się pod Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Aleksandra Kwaśniewskiego Targi TT Warsaw 2002 charakteryzował duży rozmach, dynamizm i multikulturowa różnorodność.

Ceremonia otwarcia miała miejsce w Teatrze Roma. Słowa powitania wygłosiła Pani Jolanta Kwaśniewska, Małżonka Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Części oficjalnej towarzyszył specjalny pokaz musicalu Grease, który choć zagrany w języku polskim zauroczył, nie tylko polskich, ale również zagranicznych gości. Bal turystyki był okazją do wspaniałej zabawy, w salach Hotelu Jan III Sobieski, jego uczestnicy bawili się do białego rana.

W Targach TT Warsaw Tour & Travel udział wzięło 454 wystawców z 48 krajów. Oficjalnie reprezentowanych przez rządowe organizacje turystyczne było 35 państw. Odwiedziło nas łącznie 40 200 zwiedzających z czego blisko 10 000 stanowili związani z branżą turystyczną handlowcy.

Uczestnicy mogli wziąć udział m.in. w konferencjach, odczytach, seminariach i prezentacjach zorganizowanych przez Polską Organizację Turystyczną m.in. na temat "Rozwój turystyki krajowej - szansą rozwoju regionów", "Miasta i dziedzictwo kulturowe w promocji Polskiej Organizacji Turystycznej na 2003 rok".

Jubileuszowa edycja imprezy była okazją do podsumowań, analiz i stworzenia planów na przyszłość. Dzięki nim ugruntowaliśmy nasze przekonanie o tym, że nasze działania, związane z promocją polskich uzdrowisk, są słusznym kierunkiem działania. Polskie uzdrowiska muszą zabrać się do promowania swojego wizerunku, muszą przede wszystkim występować na takich imprezach, aby polska oferta turystyczna docierała nie tylko do polskich odbiorców ale również do zagranicznych. Cały świat kieruje się tymi zasadami rynku turystycznego, wystarczy popatrzeć na przepiękne, różnorodne stoiska z całego świata m. in. Afryki i Azji, których wystawcy przemierzyli kilkanaście tysięcy kilometrów tylko po to, aby zaprezentować się w Polsce.